22.7.2013

Maanantain piristys


Jos ihmisellä on lapsi ja kolme koiraa, ja velvollisuuksia käyttää niitä ulkona (säästä riippumatta) niin eikö se ole siinä tapauksessa riittävän hyvä syy satsata hyvään ja ajattomaan jokasääntakkiin?

Mun mielestä on. On sitten edes tyylikäs takki pukea koiranilmoilla ylleen. Tähän saakka mulla on ollut sellainen kamala vanha viitta, pvc-muovia mitälie. Tottahan sekin on ihan asiansa ajanut, mutta onhan se nyt kivempaa pukea tuleviin syyssateisiin tämä:


Niin ja mun mielestä sadetakin täytyy olla keltainen. Se on sadetakin väri.

OVH-hinta tässä takissa oli mun kukkarolle täysin ulkoavaruudesta, mutta Marimekolla oli (ja on edelleen) hyvät ALEt verkkokaupassaan. Tämän omani klikkailin kotiin 70% alella. Aika löytö siis, eikö vain? ;) 

Täällä maaseudulla asuessa ei paljon kauppoihin pääse vaatteita hypistelemään, joten suurin osa vaatteista tulee tästäkin syystä hankittua verkkokaupoista.  Sitäpaitsi, verkkoshoppaillessa mä teen varmasti vähemmän niitä hutiostoksia, koska saan kokeilla tuotetta rauhassa kotosalla ja palauttaa sen, jos ostos ei miellytäkkään. 

Tämä kolea ilmakin on taatusti osasyyllinen siihen, että tässä alkaa jo miettimään syksyä ja niitä syyssateita. Nyt on sentään vasta heinäkuu ja mä hipsuttelen sisällä villasukissa.
Säätiedotuksien mukaan kesä ei kuitenkaan ole vielä ohitse, vaan lupailevat onneksi vielä helteitä tällä viikolla. Hyvä niin, sillä meillä on vielä armottoman pitkä tehtävälista pihan kunnostamisessa. Mukavampaa tehdä ulkohommiakin, kun aurinko paistaa. 

 Ja niitä helteitä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


Jokainen kommentti on suuri ilon aihe